Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Τρίτη 2 Απριλίου 2019

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ

ΣΤΟ 11ο ΔΗΜ. ΣΧ. ΧΑΝΙΩΝ
ΠΩΣ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙΣ ΑΠ' ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ....



Με τα υπέροχα παιδιά της ΣΤ1 τάξης του 11ου Δημ. Σχ. Χανίων σήμερα το πρωί, 2 Απριλίου, Παγκόσμια Ημέρα του Παιδικού Βιβλίου. "Πώς να κρυφτείς απ'τα παιδιά\ έτσι κι αλλιώς τα ξέρουν όλα... Οι στίχοι αυτοί του Διονύση Σαββόπουλου, που έγραψα στον πίνακα, μετά το καλημέρα που είπαμε, ήταν η αφετηρία μιας μεγάλης κουβέντας που κάναμε για το ποιητικό και γενικότερα το συγγραφικό μου έργο, όπως και για πολλά άλλα θέματα...




"Όσο υπάρχουνε παιδιά,\ θα ξαναγεννιέται ο Χριστός
κι όσο υπάρχουνε πουλιά,\ ο Σταυρωμένος Χριατός θα ανασταίνεται!",
 έγραψα πριν να φύγω από το Σχολείο, στο Βιβλίο Εντυπώσεων του Σχολείου.




Κατάπολλα τα ευχαριστώ μου στη διευθύντρια του Σχολείου Μαρία Κληματσάκη και στον δάσκαλο Γιώργο Κανδαράκη, που με συμπεριέλαβαν μεταξύ των συγγραφέων που συμμετείχαν σ' αυτήν τη μεγάλη Γιορτή του Παιδικού Βιβλίου. Τη δασκάλα της Τάξης Κωνσταντία Γκολέμη που προετοίμασε ττους μαθητές της για τη συνάντησή μας (κρίμα που λόγω ασθενείας έλειπε) και τη δασκάλα της Τάξης Στήριξης Σοφία Κοκολογιάννη που με υποδέχθηκε. Και, βέβαια, σ' εσάς, καλά μου Εκτάκια,
για την προετοιμασία που κάνατε, τη φιλοξενία σας και το εμπνευσμένο από ποιήματά μου Λεύκωμα που κάνατε και μου χαρίσατε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου