Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2020

ΠΟΙΗΣΗ


ΤΟ ΒΟΥΒΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ* 
                                           Στη μνήμη της


2, 8, 2, 5, 0, 5, 1…
Τηλεφωνώ.
Να πω στη μητέρα μου
την «καλημέρα» της καινούριας μέρας,
θέλω.
Το τηλέφωνο δεν απαντά.
«Η κυρία Ήρα θα την αλλάζει», σκέφτομαι.
Τηλεφωνώ ξανά, ξανά, ξανά, ξανά, ξανά…
Το τηλέφωνο συνεχίζει να μην απαντά.
Έχω ξεχάσει ότι η μάνα μου
ζει -τώρα και μια εβδομάδα-
στο άλλο ημισφαίριο της ζωής.
Σε άγνωστη διεύθυνση.
Δίχως τηλέφωνο.

Επιμένω.
Κάποτε το τηλέφωνο θ’ απαντήσει,
θα το ακούσει όπου κι αν βρίσκεται,
και θα τρέξει να το σηκώσει.
Η ίδια.
Την ξέρω εγώ καλά τη μάνα μου!

Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης 
(Οταν γίνεις ποίημα", Πυξίδα της Πόλης, Χανιά 2013)

*  Σαν σήμερα πριν από 9 χρόνια η κηδεία της.... Το ποίημα γράφτηκε μια εβδομάδα μετά το φευγιό της. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου