Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2020

ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΣ

 ΣΤ ΤΑΞΗ 11ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΧΑΝΙΩΝ 

ΣΤΟΥΣ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ ΜΕ ΑΓΑΠΗ 

Καλοί μου φίλοι, καλό Σαββατοκύριακο!


Μέσω τηλεδιάσκεψης εφέτος, λόγω κορωνοϊού, η καθιερωμένη εδώ και χρόνια αγαπητική συνάντηση των Εκτακιών του 11ου Δημ. Σχολείου Χανίων με τους τροφίμους του Δημ. Γηροκομείου μας την 1η Οκτωβρίου: Ημέρα Εορτασμού της Τρίτης Ηλικίας.

Γι’ αυτήν ο λόγος στον σημερινό Παιδότοπο, που φιλοξενεί κάποιους απ’ τους “ανθούς” της αγάπης των παιδιών για τους παππούδες και τις γιαγιάδες, έτσι όπως εκφράστηκε, με την καθοδήγηση των δασκάλων τους: του παλιού καλού μου συνεργάτη στο 5ο Δημ. Σχ. Χανίων Γιώργου Κανδαράκη και της Γεωργίας Ασγουδάκη, αλλά και της δασκάλας του Ολοήμερου Αικατερίνης Καρακύκλα. Και βέβαια, χάρις στη μεσολάβηση της γνωστής για την κοινωνική της δραστηριότητα διευθύντριας του Σχολείου Μαρίας Κληματσάκη και της πανάξιας επίσης εργοθεραπεύτριας του Γηροκομείου Μελίτας Τσαγράκη. Χαίρομαι χαρά μεγάλη που επιμένετε χάριν των μαθητών σας να υπάρχετε, καλοί μου συνάδελφοι! Ιδιαιτέρως για τη συγκεκριμένη δραστηριότητα, που είναι προϊόν συνεργασίας, χαίρομαι… Πάντα άξια κι εσείς, κυρία Μελίτα!
Σας χαιρετώ με αγάπη όλους!
Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης,
δάσκαλος





ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΤΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ

ΤΙΣ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟΥ

 

Για αρχή σας εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ κι ΚΑΛΑ για τη σημερινή γιορτή σας. Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που δεν μας αρνηθήκατε  για τη σημερινή τηλεδιάσκεψη, αφού απαγορεύεται η φυσική παρουσία σας(λόγω covid-19)αν και εμείς θέλαμε να σας δούμε από κοντά. Ως σχολείο κάνουμε τόσα πολλά πράγματα…Εκδρομές, προγράμματα,  γιορτές ….Αλλά το καλύτερο από όλα είναι η επικοινωνία και οι δράσεις που κάνουμε μαζί σας. Θυμάμαι πολλές ωραίες στιγμές που περάσαμε μαζί σας και που έδωσαν σε μας εφόδια και εμπειρίες ζωής. Συνύπαρξη στο σχολείο μας, σε εκδρομή για την Ημέρα του Αθλητισμού στο Πολυτεχνείο, Χριστουγεννιάτική εορτή στο Δημοτικό μας Γηροκομείο, τηλεδιασκέψεις σε καιρό καραντίνας κ.λ.π.

΄Εχω υπέροχες αναμνήσεις από την συνύπαρξή μας όλα αυτά τα χρόνια και χαίρομαι πραγματικά την παρέα σας.

Τέλος θέλω να ευχαριστήσω την κυρία Μαρία, τον κ. Γιώργο και την κ. Γωγώ που οργανώνουν πάντα τόσο ωραία πράγματα για τα παιδιά του 11ου Δημοτικού Σχολείου Χανιών, του αγαπημένου μου σχολείου.

 

 

                                                                    Τάσος Τομαράς, ΣΤ1

 

             

 

 

     ΠΟΙΗΜΑ ΓΙΑ ΓΙΟΡΤΗ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

 

 Είμαι δυο φορές παιδί σας

έτσι λέει ο λαός

και γι’ αυτό με αγαπάτε

και με θέλετε διαρκώς.

 

Θέλω εγώ να μεγαλώσω

και χαρές σε σας να δώσω

περηφάνια και καμάρι

ας με δείχνετε όλο χάρη.

 

                                     ΄Αντυ Μπονάτου ΣΤ2

 

 

ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ

 

Δεν θυμώνει, δεν μαλώνει

Όταν κάνω σκανδαλιές

Κι έχει πει χίλιες φορές

Πως παιδάκι σαν εμένα

Δεν ξανάγινε κανένα.           

 

 Τον καλό μου τον παππούλη

 που πολύ τον αγαπώ

τα’χει όλα μαζεμένα

και γυαλιά και ακουστικό

σκοπεύω κι εγώ σαν γεράσω

από τα ίδια να   αγοράσω

 

 

                            Μιχαέλα Βλαστάκη, Στ2      

 

 

                   ΣΕ ΔΥΟ ΑΞΙΟΛΑΤΡΕΥΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ

 

              Πάντα θα δίνουν το φως

              μες στο βαθύ σκοτάδι.

              Τα μάτια τους μια αχτίδα

              μες στη βαρυχειμωνιά.

              Κι ας μην μπορούν να χορέψουν

              κι ας μην μπορούν να τρέξουν

              αυτοί θα είναι εκεί σαν τα μικρά παιδιά.

              Παππού και γιαγιά!!Χρόνια σας πολλά!!!!

 

                                       Νάνσυ Καυκαλά, ΣΤ1

 

         ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ

 

       Μεγάλωσα στα χέρια σου

       στη ζεστή την αγκαλιά σου.

       Παππούλη δεν σε ξεχνώ

       αλλά πολύ σας αγαπώ!!

  

      Με δίδαξες , μου έμαθες

      να λέω τις αλήθειες.

       Να σκέφτομαι, να αγαπώ

       Να έχω καλές συνήθειες!!!

 

                   Γιάννης Μπριτσάκης, Στ2

 

 

     ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΣΑΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

 

 

     Αν ανακατέψεις την αφοσίωση, τη σοφή εμπειρία,

     την υπομονή και την  αγάπη θα έχεις το πιο γλυκό

     πράγμα στον κόσμο !!ΤΗΝ ΓΙΑΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ!!

     Χρόνια πολλά και καλά σε όλους τους παππούδες και γιαγιάδες

     με την ευχή, να σας έχουμε πάντα στο μυαλό και στην καρδιά!!!

 

                                       Αθηνά Κατερινάκη, ΣΤ2

 

              ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΓΛΥΚΙΑ ΓΙΑΓΙΑ

 

Η γιαγιά μου η καλή

που είναι τόσο φωτεινή

σαν φεγγάρι λαμπερό

που φέγγει όλο το χωριό.

 

Οι ιστορίες που μου λες

είναι τόσο φοβερές

Όταν ήσουνα μικρή, όταν ήσουνα παιδί,

Όταν έγινες μαμά και όταν έγινες γιαγιά.

 

Μου αρέσουν οι αγκαλιές

αλλά όχι οι σφικτές

Μου  αρέσουν τα φιλιά

αλλά όχι τα πολλά.

 

Έλα τώρα βρε γιαγιά

να σου δώσω μια αγκαλιά

να σου πω μες στο αυτί

πως πολύ σε ΑΓΑΠΩ!!!

 

                                    Υρώ Αρετάκη, ΣΤ

 

 

 

 ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΝΕΟΥΣ

 

 

                Να σέβεσαι τους ηλικιωμένους …..όταν είσαι νέος…

               Να βοηθάς τους αδύναμους ……όταν είσαι δυνατός….

               Να παραδέχεσαι ότι φταις …..όταν είσαι λάθος…

               Γιατί θα έρθει μια μέρα που θα είσαι ηλικιωμένος..αδύναμος …και λάθος!!

 

Αλέξης  Αγγελίδης   Στ2

 

 

Αυτή η μέρα είναι πολύ ιδιαίτερη και ξεχωριστή για όλους μας. Δεν υπάρχουν πολλά πράγματα να πω εγώ , καθώς αυτή η μέρα είναι αφιερωμένη στους παππούδες και τις γιαγιάδες μας. Θα ήθελα όμως να πω για την απερίγραπτη χαρά που νιὠθω όταν τους βλέπω να χαμογελούν και την λάμψη στα μάτια τους όταν μας αφηγούνται τις  ιστορίες τους.

Ελπίζω και εύχομαι να έχετε όλοι τους παππούδες και τις γιαγιάδες σας και να μην ξεχνάτε πόσο σημαντικοί είναι !

Κατερίνα Τριπολιτσιώτη,  Στ1

ΑΠΛΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ

 

Η γιαγιά και ο παππούς αξίζουν την αγάπη μας, γιατί μας 

λατρεύουν χωρίς όρια. Χωρίς να περιμένουν κάτι από μας .Ακόμα και όταν       περνάμε τη δύσκολη ηλικία της εφηβείας και όλοι δυσανασχετούν μαζί μας, 

η γιαγιά και ο παππούς είναι αυτοί που δεν δυσανασχετούν ποτέ.

 

            ΄Αντυ Μπονάτου ΣΤ2

Χανιώτικα νέα (Σάββατο, 17.10.2020)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου