Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2020

ΔΙΕΘΝΗΣ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ ΠΟΙΗΣΗΣ

Διεθνής Μαραθώνιος Ποίησης

Όγδοη (τελευταία ) μέρα για μένα στον Διεθνή Μαραθώνιο Ποίησης.
Εγώ πρέπει να δημοσιεύω ένα ποίημα κάθε ημέρα με την φωτογραφία μου για οκτώ ημέρες και να καλέσω με την σειρά μου έναν ή περισσότερους Ποιητές για να συμμετάσχουν σε αυτήν την αλυσίδα της Ποίησης #PeetMeNotLeave όπου θα μεταφραστούν τα ποιήματα στα Αγγλικά και μετά θα μπουν στο Ρώσικο Ημερολόγιο ( Almanac). Εμένα με προσκάλεσe η εξαίρετη φίλη ποιήτρια Νάνσυ Δανέλη, την οποία ευχαριστώ θερμά για την τιμή. εγώ έχω ήδη καλέσει τους
φίλους ποιητές Γρηγόρη Γεωργουδάκη, και Μανόλη Λεφάκη.
Today is my 8th day participating in this international poetry marathon,where I have to post one poem every day with my photo and invited one or more poets to join the chain of poetry #PeetMeNotLeave , where the poems will be translatd into English and enter in the Russian almanac.



ΙΘΑΚΗ ΜΟΥ Η ΠΟΙΗΣΗ 

Ιθάκη μου η ποίηση: 

τα πάτρια, η μητρίδα γη, 

το άλφα της απορίας μου. 

Εδώ επιστρέφω. 

Πολλά και πολύτροπα 

τα μικρά και μεγάλα ταξίδια μου

 εντός, εκτός και επί τα αυτά. 

Καταδικασμένος να φεύγω…


 «Ας μη μου δώσει η μοίρα μου 

εις ξένην γην τον τάφον». 

Το καλύτερο ποίημα 

δεν το έχω γράψει ακόμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου