Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2020

ΔΙΕΘΝΗΣ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ ΠΟΙΗΣΗΣ

Διεθνής Μαραθώνιος Ποίησης

Τρίτη μέρα για μένα στον Διεθνή Μαραθώνιο Ποίησης.

Εγώ πρέπει να δημοσιεύω ένα ποίημα κάθε ημέρα με την φωτογραφία μου για οκτώ ημέρες και θα καλέσω με την σειρά μου έναν ή περισσότερους Ποιητές για να συμμετάσχουν σε αυτήν την αλυσίδα της Ποίησης #PeetMeNotLeave όπου θα μεταφραστούν τα ποιήματα στα Αγγλικά και μετά θα μπουν στο Ρώσικο Ημερολόγιο ( Almanac). Εμένα με προσκάλεσe η εξαίρετη φίλη ποιήτρια Νάνσυ Δανέλη, την οποία ευχαριστώ θερμά για την τιμή. εγώ έχω ήδη καλέσει τον φίλο ποιητή Γρηγόρη Γεωργουδάκη, συνεχίζω με τον επίσης φίλο ποιητή Μανόλη Λεφάκη κάι έπεται συνέχεια. (μπορώ να καλέσω μέχρι 8)

Today is my third day participating in this international poetry marathon,where I have to post one poem every day with my photo and invited one or more poets to join the chain of poetry #PeetMeNotLeave , where the poems will be translatd into English and enter in the Russian almanac.


ΜΑΖΕΨΑ*

 

 Μάζεψα όλα όσα ήταν στις γωνίες

κι αποχώρησα

χωρίς να κοιτάξω πίσω.

Μέσα σ’ αυτά:

το κλάμα μιας καλής μαθήτριας,

που δεν ήξερε κάποια φορά ορθογραφία.

το χαμόγελο ενός πατέρα μεροκαματιάρη,

γιατί έμαθε ότι ο γιος του θα ’ναι ο σημαιοφόρος.

τη συγκίνηση μιας νεοδιόριστης δασκάλας,

όταν πρώτη φορά μπήκε στην τάξη…

 Και βέβαια το… «Κύριος Διευθυντάς»,

όπως με αποκαλούσε,

ένας καλός γείτονας του σχολείου.

* Επί τη αποχωρήσει μου απ’ τη Δημόσια Εκπαίδευση (όντας

Διευθυντής στο 5ο Δημοτικό Σχολείο Χανίων).

(" ¨Οταν γίνεις ποίημα", Εκδ. "Πυξίδα της Πόλης", Χανιά 2014)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου