Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2020

ΔΙΕΘΝΗΣ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ ΠΟΙΗΣΗΣ

 

Δεύτερη μέρα για μένα στον Διεθνή Μαραθώνιο Ποίησης.
Εγώ πρέπει να δημοσιεύω ένα ποίημα κάθε ημέρα με την φωτογραφία μου για οκτώ ημέρες και θα καλέσω με την σειρά μου έναν ή περισσότερους Ποιητές για να συμμετάσχουν σε αυτήν την αλυσίδα της Ποίησης #PeetMeNotLeave όπου θα μεταφραστούν τα ποιήματα στα Αγγλικά και μετά θα μπουν στο Ρώσικο Ημερολόγιο ( Almanac). Εμένα με προσκάλεσe η εξαίρετη φίλη ποιήτρια Νάνσυ Δανέλη, την οποία ευχαριστώ θερμά για την τιμή. εγώ έχω ήδη καλέσει τον φίλο ποιητή Γρηγόρη Γεωργουδάκη κάι έπεται συνέχεια. (μπορώ να καλέσω μέχρι 8)
Today is my sekond day participating in this international poetry marathon,where I have to post one poem every day with my photo and invited one or more poets to join the chain of poetry #PeetMeNotLeave , where the poems will be translatd into English and enter in the Russian almanac.

ΤΟ ΒΟΥΒΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ

2, 8, 2, 5, 0, 5, 1…

Τηλεφωνώ.

Να πω στη μητέρα μου

την «καλημέρα» της καινούριας μέρας,

θέλω.

Το τηλέφωνο δεν απαντά.

«Η κυρία Ήρα θα την αλλάζει», σκέφτομαι.

Τηλεφωνώ ξανά, ξανά, ξανά, ξανά, ξανά…

Το τηλέφωνο συνεχίζει να μην απαντά.

Έχω ξεχάσει ότι η μάνα μου

ζει -τώρα και μια εβδομάδα-

στο άλλο ημισφαίριο της ζωής.

Σε άγνωστη διεύθυνση.

Δίχως τηλέφωνο.

 

Επιμένω.

Κάποτε το τηλέφωνο θ’ απαντήσει,

θα το ακούσει όπου κι αν βρίσκεται,

και θα τρέξει να το σηκώσει.

Η ίδια.

Την ξέρω εγώ καλά τη μάνα μου!

("Όταν γίνεις ποίημα", Εκδ. "Πυξίδα της Πόλης ", Χανιά 2020)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου