Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΙΣ ΠΟΙΗΜΑ 21


Το ξαναδιαβάζω να μελετήσω (στον βαθμό των ικανοτήτων μου) την τεχνική του λόγου, την κωδικοποίηση των σκέψεων, την κατανόηση της έκφρασης, τον βαθμό των συναισθημάτων, τις πηγές έμπνευσης, τα ταξίδια και τα σταυροδρόμια της ζωής και τις διαβλέψεις για το μέλλον.
Παντελής Χίνος







ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΙΣ ΠΟΙΗΜΑ 21
Γράφει ο Παντελής Χίνος

«Οταν, αν, γιατί, σιωπή. Οικογένεια, μάνα, πατέρας, αδέλφια, γυναίκα, παιδιά, εγγόνια. Ο τόπος μας, το χωριό μας. Η ιστορία μας. Η μνήμη, η αγάπη, το συναίσθημα». Ολα αυτά και άλλα πολλά συμπορεύονται με τα συναισθήματα του συγγραφέα. Στην κατάμεστη αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου, ήμουν και εγώ εκεί, κρατώντας το βιβλίο στα χέρια μου, χωρίς να ξέρω την πνευματική του αξία. Η εκδήλωση με αφύπνισε λέγοντας στην παρέα μου. Αξίζουν παρουσιαστές και τιμώμενο πρόσωπο συγχαρητήρια. Πλέον δημόσια ένα μεγάλο ευχαριστώ. Αμέσως σπεύδω να το διαβάσω. Το ξαναδιαβάζω να μελετήσω (στον βαθμό των ικανοτήτων μου) την τεχνική του λόγου, την κωδικοποίηση των σκέψεων, την κατανόηση της έκφρασης, τον βαθμό των συναισθημάτων, τις πηγές έμπνευσης, τα ταξίδια και τα σταυροδρόμια της ζωής και τις διαβλέψεις για το μέλλον. Διδάγματα παίρνω για το πάρε - δώσε της αγάπης, για το πως μπορούμε να γινόμαστε καλύτεροι, να σεβόμαστε τη φύση, τον τόπο μας, την ιστορία μας. Θαύμασα τα παιχνίδια με τα γράμματα, τις λέξεις, τις έννοιες με τα σύνθετα νοήματα. Κατανόησα τη σοβαρότητα και υπευθυνότητα του πατέρα, την αγωνία, την ανησυχία και την πλούσια προσφορά αγάπης της μάνας. Εντόπισα ύπαρξη αξιών σε γυναίκα, παιδιά, εγγόνια. Φωτογράφισα όλα αυτά και τα αποθήκευσα σε μια γωνιά του μυαλού μου για να τα θυμάμαι και να τα αξιοποιώ στο κοινωνικό μου ταξίδι. Συγχαρητήρια και ευχαριστώ από ένα μεγάλο σε χρόνια (παππού), μικρό σε κριτική ικανότητα πνευματικών έργων. Με εντολή από τον έσω κόσμο μου, ο νους οδηγεί το χέρι μου και γράφει τα συναισθήματά μου, για ό,τι είδα, άκουσα, εδιάβασα. Εάν η διάταξη των λέξεών μου είναι άτεχνη, ζητώ συγγνώμη. Με αγάπη και εκτίμηση κλείνω το σημείωμά μου.

Χανιώτικα νέα (29.5.2013)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου