Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2021

ΧΕΛΙΔΟΝΙΑ Β

 Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Γ. ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ ΓΙΑ "ΤΑ ΧΕΛΙΔΟΝΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ"

Ευχάριστη έκπληξη για μένα το σημείωμα που μου έστειλε τις προάλλες , μέσω ταχυδρομείου, ο καθηγητής Γλωσσολογίας Γεώργιος Μπαμπινιώτης για "ΤΑ ΧΕΛΙΔΟΝΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ". Τιμή και χαρά για μένα, που ασχολείται γι' άλλη μια φορά με την ποίηση μου- ιδιαίτερα με την προηγούμενη ποιητική μου συλλογή "Όπως το ψωμί".  Σας ευχαριστώ εκ βαθέων, κύριε καθηγητά! Πάντα ΩΡΑΙΟΣ ΩΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ! Και για να μας παραγγέλνετε :  ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ... 



ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Γ. ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ                                                                                8. 1. 2021

 Αγαπητέ μου κ. Κακατσάκη,

Συγχαρητήρια- μου βγαίνουν πρώτα- και ευχαριστίες για την ευγενική προσφορά της Β’ Έκδοσης των ποιημάτων σας «Τα χελιδόνια του μοναχού» (βαθύτατα χριστιανικό και φιλοσοφημένο ποίημα αυτό που έδωσε τον τίτλο).

Έχετε, κ. Κακατσάκη, το χάρισμα της ποίησης ως σύλληψης μορφών ουσίας της ζωής μαςκαι ως ελκυστικής γλωσσικής αποτύπωσης. Αξιοποιήστε αυτή τη «δωρεά». Σας χρειαζόμαστε.

Καλή κι ευλογημένη χρονιά

Γ. Μπαμπινιώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου