Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

ΕΥΘΥΒΟΛΑ ΚΑΙ ΜΗ

Μια Κυριακή: Μια Κυριακή -σκέφτομαι- θα ξημερώσει και θα βρεθώ μπρος στην κάλπη… Τουλάχιστον αυτό το ’χω αποφασίσει. Η αποχή δεν είναι λύση!
Δείτε περισσότερα... ΕΥΘΥΒΟΛΑ ΚΑΙ ΜΗ
Νεκτάριος Θ. Κακατσάκης


Εκμυστηρεύσεις από... το "Ημερολόγιο ενός ψηφοφόρου"

Μια Δευτέρα: Οταν με πήραν τηλέφωνο από μια μεγάλη εταιρεία δημοσκοπήσεων για να τους πω τι θα ψηφίσω στις επερχόμενες εκλογές, είχα εμπρός μου τις εξής επιλογές: Ή να τους πω «δεν ξέρω δεν απαντώ» έστω κι αν ήξερα, ή να τους πω «δεν ξέρω δεν απαντώ» επειδή έτσι ισχύει ή να τους πω ένα κόμμα -όποιο να ’ναι- επειδή εκείνη την ώρα κοινής ησυχίας που με πήραν μ’ έσκιασαν και παραλίγο να ξυπνήσουν και το μωρό, (έφταιγα όμως κι εγώ που δεν είχα “κατεβάσει” το τηλέφωνο), ή…
Τέλος πάντων, οι επιλογές μου ήταν πολλές, πολύ περισσότερες από τα κόμματα που κατέρχονται στις προσεχείς εκλογές. Σκέφτηκα λοιπόν να απαντήσω ένα κόμμα… στην τύχη και αυτό έκανα, δίχως φυσικά να τους πω ότι η απάντησή μου είναι… μούφα!
Μια Τρίτη: Αυτό που συμβαίνει στη συγκεκριμένη προεκλογική περίοδο, νομίζω πως δεν έχει προηγούμενο. Ενας στους δύο, μου δηλώνει ότι δεν ξέρει τι να ψηφίσει ενώ ο άλλος μου λέει ότι δεν ξέρει τι θα ψηφίσει.
Κι όμως εγώ ξέρω και για τον πρώτο και για το δεύτερο τι πρόκειται να/ θα πράξουν. Οσο για μένα… Εγώ για την ώρα ξέρω τι ΔΕΝ θα ψηφίσω!
Μια Τετάρτη: Εκείνος που ήταν με τους μεν επήγε με τους δε. Ενας άλλος που έβριζε τους μεν τώρα βρίζει τους δε. Μια παρεούλα που δεν…, νταραβερίζεται με τους μεν και ό,τι και να σας πω δεν πρόκειται να το καταλάβετε γιατί σήμερα με όσα είδα κι άκουσα, ανάθεμά με κι έβγαλα συμπέρασμα. Το μόνο που μπορώ να πω με βεβαιότητα είναι ότι ακόμη μπερδεμένος είμαι…
Μια Πέμπτη: Σήμερα είπα κι εγώ να ασχοληθώ και να μάθω τους υποψηφίους και τις θέσεις τους, τα προγράμματά τους και τις βλέψεις τους για την πατρίδα μας… Μια που τό ’πα και μια που δεν έγινε. Πλημμυρίσαμε στο σπίτι και τρέχαμε και δεν προλαβαίναμε! Λες και το σύμπαν συνωμοτεί να μείνω ανενημέρωτος.
Μια Παρασκευή: Σήμερα είπα να κάνω ό,τι άφησα χρωστούμενο από χθες! Ξέρεις, πήγα και πλήρωσα τη ΔΕΗ, το τηλέφωνο, κ.ά… Α! έμεινε από μπαταρία και το αυτοκίνητο κι έτσι, έφυγε πάλι όλη η μέρα…
Το μόνο κακό(;) κάποιοι το λένε και καλό, ότι δεν είδα τηλεόραση για να ενημερωθώ για τα νέα των κομμάτων και τα σποτάκια τους που θα με έπειθαν.
Ενα Σαββάτο: Σήμερα ήταν μια καλή ημέρα. Είδα μπάλα, μετά ξαναείδα μπάλα, μετά βαρέθηκα(!) να βλέπω μπάλα, έκλεισα την τηλεόραση κι είδα ένα όνειρο!
Πως ψήφισα -λέει- και το κόμμα που ψήφισα ήρθε πρώτο και πήγαμε όλοι μαζί να πανηγυρίσουμε στην Αγορά. Ομως εκεί, κάποιοι από την εταιρεία δημοσκοπήσεων που με είχαν πάρει τηλέφωνο τη Δευτέρα (σ.σ. ιδέ παραπάνω), με αναγνώρισαν και άρχισαν να φωνάζουν στους γύρω τους ότι εγώ δεν ήμουν με τους νικητές αφού άλλα τους είχα απαντήσει στο τηλέφωνο. Εγώ πάντως δεν έχασα ψυχραιμία μου. Τους απάντησα, ότι την τελευταία στιγμή άλλαξα γνώμη και ψήφισα αυτό το πρώτο κόμμα για το οποίο πανηγυρίζω. Το πίστεψαν; Δεν το πίστεψαν; Δεν ξέρω γιατί μετά… ξύπνησα!
Μια Κυριακή: Μια Κυριακή -σκέφτομαι- θα ξημερώσει και θα βρεθώ μπρος στην κάλπη… Τουλάχιστον αυτό το ’χω αποφασίσει. Η αποχή δεν είναι λύση!
Χανιώτικα νέα(21.0.2015)

Read more: http://www.haniotika-nea.gr/ekmistirefsis-apo-imerologio-enos-psifoforou/#ixzz3PSQPBsPj
Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial
Follow us: @HaniotikaNea on Twitter | haniotika.nea on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου