Δείτε περισσότερα... ΕΥΦΗΜΕΣ ΜΝΕΙΕΣ
Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης
http://petaxta.blogspot.gr/2015/05/blog-post_22.html
To σχολείο των ονείρων μας
Ανθός της αγάπης των δασκάλων για τους μαθητές τους, μα και καρπός συλλογικής δουλειάς, είναι το 6λεπτο βιντεάκι, κάτι σαν ταινία μικρού μήκους, με το οποίο το 10ο Δημ. Σχ. Χανίων, ένα σχολείο που λειτουργεί και λειτουργείται στην πράξη η αλληλεγγύη, συμμετείχε στον πανελλήνιο διαγωνισμό με θέμα “Πώς φαντάζομαι το σχολείο των ονείρων μου”, που διοργάνωσε το Πανεπιστήμιο Κρήτης. Το είδα ξανά και ξανά (βασικοί συντελεστές για τη δημιουργία του η θεατρολόγος του σχολείου Παναγιώτα Στεμπίλη, που έγραψε και το σενάριο, ο δάσκαλος Πληροφορικής του σχολείου Ανδρέας Μαρκαντωνάκης, που έκανε το τελικό μοντάζ και ο Θοδωρής Θωμαδάκης απ’ το Καλλιτεχνικό Εργαστήρι) και ζεστάθηκα. Καμιά σημασία για μένα η όποια σειρά στην τελική κατάταξη που ανακοινώθηκε προχθές Σάββατο 9 Μαΐου. Ούτε για την και καλή φίλη διευθύντρια του σχολείου Μαρία Κληματσάκη, άλλωστε που είπε, μεταξύ των άλλων, μιλώντας σχετικά στην εφημερίδα μας, ότι «εμείς αισθανόμαστε ήδη νικητές γιατί το απολαύσαμε συλλογικά». «Στο σχολείο των ονείρων μου κάθε μέρα καλημέρα!». «Στο Σχολείο των ονείρων μας είμαστε πάντα σε φόρμα!». «Στο σχολείο των ονείρων μας βάζουμε τις δικές μας πινελιές». «Στο σχολείο των ονείρων μας κοιτάζουμε τον ουρανό». «Στο σχολείο των ονείρων μας η δύναμή σου είναι δική μας!». «Στο σχολείο των ονείρων μας η βία δεν είναι μαγκιά!». Τα που λένε, μεταξύ των άλλων, μέσα απ’ την καθημερινότητα της σχολικής τους ζωής τα παιδιά. Δεν αποπαίδισεν ο κλάδος των δασκάλων, ευτυχώς! Το γράφω και το υπογράφω, μετά λόγου γνώσεως αυτό. Υπάρχουν πολλοί, πάμπολλοι, δάσκαλοι, σ’ όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, που επιμένουν ν’ αγωνίζονται σε καθημερινή βάση για το σχολείο των ονείρων των μαθητών τους…
Χανιώτικα νέα (11.05.2015)
Read more: http://www.haniotika-nea.gr/evfimes-mnies-18/#ixzz3ZorgZDf9
Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial
Follow us: @HaniotikaNea on Twitter | haniotika.nea on Facebook
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου