Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Πέμπτη,14 Μαΐου 2015, στο Πνευματικό Κέντρο Χανίων η πρώτη μέρα της Διημερίδας για τον πολιτισμό της Κρήτης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Εισηγητές και οι:
9.15-9.30         Αποστολάκης Σταμάτης, Συνταξιούχος δάσκαλος-Λαογράφος:
Πώς εργάστηκα για να γίνουν κοινωνοί του λαϊκού πολιτισμού μας οι μαθητές μου
9.30-9.45         Κακατσάκης Βαγγέλης, Συνταξιούχος δάσκαλος-Λογοτέχνης:
Κουβέντα με ένα ήρωα. Η ιστορία μιας ιστορίας και άλλα τινά
9.45-10.00       Κόλιας Τάσος, Συνταξιούχος δάσκαλος:
Μελωδική διδακτική προσέγγιση του ριζίτικου τραγουδιού σε μαθητές δημοτικών σχολείων
10.00-10.15     Χαρωνίτης Βασίλης, Συνταξιούχος δάσκαλος-Λαογράφος:
Οι μαθητές και ο πολιτισμός της Κρήτης
Δείτε περισσότερα… ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ


Επιστημονική διημερίδα, με θέμα “Η Κρήτη και ο πολιτισμός της στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση”, διοργανώνουν οι σχολικοί σύμβουλοι της 2ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης του Ν. Χανίων και της 69ης Περιφέρειας Προσχολικής Εκπαίδευσης του Ν. Ρεθύμνης, σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων και Ρεθύμνης, την Περιφερειακή Ενότητα Χανίων και τον Δήμο Ρεθύμνης.
Η διημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 14 Μαΐου στα Πνευματικό Κέντρο Χανίων σε ό,τι αφορά τη Δημοτική Εκπαίδευση και την Παρασκευή 15 Μαΐου στο Σπίτι του Πολιτισμού στο Ρέθυμνο σε ό,τι αφορά την Προσχολική Εκπαίδευση.

Πρόγραμμα Επιστημονικής Διημερίδας
«Η Κρήτη και ο πολιτισμός της στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση»

Πέμπτη 14 Μαΐου 2015

8.00-8.30         Προσέλευση-Εγγραφές
8.30-9.00         Χαιρετισμοί
9.00-9.15         Στρατιδάκης Χάρης, Σχολικός Σύμβουλος Δ.Ε. 2ης Περιφέρειας Χανίων:
Γιατί μια διημερίδα για την Κρήτη στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση;
9.15-9.30         Αποστολάκης Σταμάτης, Συνταξιούχος δάσκαλος-Λαογράφος:
Πώς εργάστηκα για να γίνουν κοινωνοί του λαϊκού πολιτισμού μας οι μαθητές μου
9.30-9.45         Κακατσάκης Βαγγέλης, Συνταξιούχος δάσκαλος-Λογοτέχνης:
Κουβέντα με ένα ήρωα. Η ιστορία μιας ιστορίας και άλλα τινά
9.45-10.00       Κόλιας Τάσος, Συνταξιούχος δάσκαλος:
Μελωδική διδακτική προσέγγιση του ριζίτικου τραγουδιού σε μαθητές δημοτικών σχολείων
10.00-10.15     Χαρωνίτης Βασίλης, Συνταξιούχος δάσκαλος-Λαογράφος:
Οι μαθητές και ο πολιτισμός της Κρήτης
10.15-10.30     Τζακώστα Μαρίνα: Επίκουρη Καθηγήτρια Π.Τ.Π.Ε. Παν. Κρήτης
Ψηφιακό Μουσείο Ελληνικής Προφορικής Ιστορίας: ένα «βιωματικό» ερευνητικό εργαλείο για την εκπαιδευτική αξιοποίηση των διαλέκτων, της τοπικής ιστορίας και της λαϊκής παράδοσης
10.30-10.45     Καλαϊτζιδάκη Μαριάννα: Αναπλ. Καθηγήτρια Π.Τ.Δ.Ε. Παν. Κρήτης:
Τα φυτά του τόπου μας στην εκπαίδευση των υποψήφιων δασκάλων
10.45-11.00     Διάλειμμα
11.00-11.15     Πατσιάς Άγγελος, Δάσκαλος-Διευθυντής Δ.Σ. Φουρφουρά Αμαρίου: Δημιουργώντας ένα διαδραστικό Μουσείο Τοπικής Ιστορίας
11.15-11.30     Δερεδάκης Νίκος, Δάσκαλος-Διευθυντής 13ου Δ.Σ. Ρεθύμνου: Διοργανώνοντας ένα επιστημονικό συνέδριο με άξονα ένα κρητικό τοπωνύμιο
11.30-11.45     Πολάκης Γιώργος, Δάσκαλος-Διευθυντής Δ.Σ. Πρινέ Ρεθύμνου:
Λαϊκός πολιτισμός και σχολείο: Εμπειρίες και σκέψεις με αφορμή δύο εκπαιδευτικά προγράμματα
11.45-12.00     Στρατιδάκης Χάρης, Σχολικός Σύμβουλος Δ.Ε. 2ης Περιφέρειας Χανίων:
Διδακτικές προσεγγίσεις του κρητικού γλωσσικού ιδιώματος: η περίπτωση τεσσάρων ερευνητικών εργασιών
12.00-12.15     Ρήνου Ευαγγελία, Δασκάλα:
Μινωικός Πολιτισμός, Ιστορία, Μνημεία, Τέχνη και Πολιτισμός, μέσω της Βιωματικής μάθησης: Γνώση, ή Μεταγνώση;
12.15-12.30     Φατσέα Ευαγγελία, Δασκάλα:
Ιερός Ναός Αγίου Νικολάου Σπλάτζιας Χανίων
12.30-12.45     Τομαζινάκης Αριστόκριτος, Δάσκαλος-Διευθυντής Δ.Σ. Ναυστ. Κρήτης:
Εφαρμογή Προγράμματος για την προσέγγιση της Ένωσης της Κρήτης με την Ελλάδα με κύριο διάμεσο το Θεατρικό Παιχνίδι
12.45-13.00     Οικονομάκη Αγγελική Κλειδάκη Ειρήνη., Δασκάλες:
Η Ιστορία μέσα από το παιχνίδι: Τα προγράμματα «Τα κάστρα του τόπου μου» και «Τα μουσουλμανικά μνημεία της πόλης των Χανίων»
13.20-13.35     Μιχελάκης Στέλιος, Δάσκαλος:
Οδοιπορικό σε οικισμούς και τόπους των Χανίων. Συλλογή πληροφοριών από μαθητές του Δ.Σ. Γεωργιούπολης
13.35-14.00     Συζήτηση



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου