Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Κυριακή 17 Μαρτίου 2019

ΠΟΙΗΣΗ

ΤΗΣ ΟΡΘΟΠΡΑΞΙΑΣ

Κυριακή της Ορθοδοξίας στη Μονή Γωνιάς (Κυριακή, 17 Μαρτίου 1019) 
Ορθοδοξία είναι να...
Να βλέπω στο πρόσωπο του εμπερίστατου συνανθρώπου μου τον Χριστό.
Να έχω πάντα ανοιχτή την πόρτα μου στον ζητιάνο.
Να σέβομαι τον κάθε άνθρωπο, όποιες κι αν είναι οι επιλογές του.
Να μην νιώθω φτωχός γι'αυτά που δεν έχω, αλλά  πλούσιος με αυτά που έχω.
Να σηκώνομαι όταν πέφτω και να συνεχίζω, κοιτάζοντας στον ουρανό.
Να λειτουργώ και να λειτουργούμαι  στο "εμείς".

Η Ορθοδοξία είναι ορθοπραξία.*


* Η Ορθοδοξία είναι Ορθοπραξία. Έλεγε συχνά αυτή τη φράση ο Μακαριστός Μητροπολίτης Ειρηναίος Γαλανάκης, αυτή τη μέρα, Κυριακή της Ορθοδοξίας, μιλώντας στο Μοναστήρι της Γωνιάς, όπου λειτουργούσε.Από αυτήν του τη φράση η έμπνευση. Ωσεί παρών και τα πάντα πληρών ο Παππούς.,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου