Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Τετάρτη 27 Μαρτίου 2019

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ

ΜΕ ΤΑ ΕΚΤΑΚΙΑ ΤΟΥ 8ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΧΑΝΙΩΝ



Να χτυπά και να ξαναχτυπά το κουδούνι για διάλειμμα και να μην το ακούνε... Για τα φιλαράκια μου τα καλά της ΣΤ1 Τάξης του 8ου Δημ. Σχολείου Χανίων, που τα επισκέφτηκα σήμερα το πρωί στο σχολείο τους, κι έμεινα μαζί τους για δυο περίπου ώρες, ο λόγος. Στον απόηχο των εορτασμών της Ημέρας της Ποίησης και της 25ης Μαρτίου. Κι αν έχω να πω τα μύρια όσα γι αυτήν τη συνάντηση, καλά μου Εκτάκια! Για την υποδοχή σας με τη λύρα και μαντινάδες... Για την παρουσίαση του ποιητικού και γενικότερα του συγγραφικού μου έργου... Για τη βροχή των ιδιαίτερα εύστοχων ερωτήσεων για την ποίησή μου και γενικότερα για την ποίηση... Για το δρώμενα, τα τραγούδια και τις απαγγελίες σας.... Για την όλη μυσταγωγία...
Από καρδιάς οι ευχαριστίες μου, στον δάσκαλό σας, τον φίλο μου τον Βαγγέλη τον Παγωνίδη, στη Δασκάλα της Μουσικής, το Δάσκαλο της Πληροφορικής, στον Διευθυντή του Σχολείου, και κυρίως σ'εσάς! Αυτά προσώρας...  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου