Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

ΕΥΘΥΒΟΛΑ ΚΑΙ ΜΗ…


ΕΥΦΗΜΕΣ ΜΝΕΙΕΣ
Γράφει ο NΕΚΤΑΡΙΟΣ ΕΥ. KΑΚΑΤΣΑΚΗΣ
kak_nektar@yahoo.gr

Αγαπημένο μου ημερολόγιο, σήμερα μού ’ρθε κι άλλο ραβασάκι στο σπίτι· να πάω να πληρώσω για να σωθεί η χώρα. Εγώ αμέσως το έβαλα μαζί με τους υπόλοιπους λογαριασμούς στο μεγάλο κουτί που έχω φτιάξει ειδικά για την περίπτωση. Πρέπει να σου πω πως τελικά είχα κάνει λάθος στις διαστάσεις του... εν λόγω κουτιού! Μάλλον πως πρέπει να φτιάξω άλλο... πιο μεγάλο. Τι να πρωτοχωρέσει κι αυτό το έρμο. Το λυπάται η ψυχή μου...

Σήμερα το πρωί, που λες αγαπημένο μου ημερολόγιο, δεν μας τη δίνανε τη δόση και μετά κάποιος Γερμανός έκανε κάτι δηλώσεις και είπε ότι πρέπει να την πάρουμε τη δόση εκεί κατά το μεσημεράκι! Το απόγευμα, όμως, κάνανε δηλώσεις κάποιοι Φινλανδοί και μάλλον πως δεν μας τη δίνουν... λέει! Το κλίμα άλλαξε το βράδυ! Θα μας τη δώσουνε είπαν! Μη μου ζητάς να σου πω ποιος έκανε τις τελευταίες δηλώσεις και άλλαξε το κλίμα! Εχω χάσει την μπάλα με όλους αυτούς! Φταίω βέβαια κι εγώ που κάθομαι και τους ακούω και δεν κλείνω τηλεοράσεις και ραδιόφωνα! Γίνεται;

Καλημέρα,
δηλαδή αν το καλοσκεφτείς: τα πράγματα που μας έχουν απομείνει ακόμη για να παλεύουμε σε τούτη εδώ τη ζήση δεν είναι και παραπάνω από όσα τα δάκτυλα των δυο χεριών...
Είπα να το αμπελοφιλοσοφήσω σήμερα και να το ρίξω για λίγο έξω βρε αδερφέ!
Αηδία είχα καταντήσει να προσπαθώ να λύσω το πρόβλημα της ελληνικής οικονομίας εγώ που από μαθηματικά... δεεεν! Αναγκάστηκα όμως! Αναγκάστηκα, με αναγκάσανε τι σημασία έχει!
Αγαπημένο μου ημερολόγιο πρέπει να σου πω όμως ότι δεν είμαι ο μόνος...

«Πικρό σαν δηλητήριο/ είναι το διαβατήριο/ που πήρα για τα ξένα/ μα τι να κάνω ο φτωχός
μπροστά μου βρίσκεται γκρεμός/ και πίσω μαύρο ρέμα».
Γεια σου ρε ημερολόγιο! Σήμερα ακούω Καζαντζίδη και μεράκλωσα! Θες να πω κι άλλα; Αστο μωρέ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου