Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

ΣΤΑ ΠΕΤΑΧΤΑ

EIXE την όρεξη να κάμει λαζάνια (είδος ζυμαρικών), λέει, ο… παντέρμος, πλην όμως, όλα τα χρειαζούμενα του ’λειπαν. «Νερό κι αλεύρι λείπομαι κι αλάτσι και κουτάλα/ και τέντζερη και παρασιά να σιάζω τα λαζάνια». Μη μου πείτε πως δεν σας αρέσει η εν είδει μαντινάδας παλαιϊκιά κουβέντα, που μου είπε χθες, από τηλεφώνου, ο και γνωστός ως αναγνώστης φίλος μου Αντώνης Καπάδουκας απ’ την Ξώπολη Αποκορώνου. Ξεκρέμαστη; Οχι βέβαια!
Δείτε περισσότερα... ΣΤΑ ΠΕΤΑΧΤΑ
Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Φίλες και φίλοι, καλημέρα!
EIXE την όρεξη να κάμει λαζάνια (είδος ζυμαρικών), λέει, ο… παντέρμος, πλην όμως, όλα τα χρειαζούμενα του ’λειπαν. «Νερό κι αλεύρι λείπομαι κι αλάτσι και κουτάλα/ και τέντζερη και παρασιά να σιάζω τα λαζάνια». Μη μου πείτε πως δεν σας αρέσει η εν είδει μαντινάδας παλαιϊκιά κουβέντα, που μου είπε χθες, από τηλεφώνου, ο και γνωστός ως αναγνώστης φίλος μου Αντώνης Καπάδουκας απ’ την Ξώπολη Αποκορώνου. Ξεκρέμαστη; Οχι βέβαια!
ΚΑΤΑ λάθος δέσμευσε το μισό Αιγαίο, λέει τώρα η Αγκυρα, ύστερα από τις αντιδράσεις της ελληνικής πλευράς. Κάτι μου λέει ότι σύντομα το εγχείρημα θα επαναληφθεί, μου είπε ο φίλος μου ο γερω – δάσκαλος σε σχετική κουβέντα που κάναμε χθες. Φύλακες, αγρυπνείτε!
ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ της ανθρωπιστικής κρίσης στοχεύει το πρώτο νομοσχέδιο της νέας κυβέρνησης. Σωστή κίνηση. Συμβολικού, μα και ουσιαστικού, χαρακτήρα. Στον αντίποδα οι αυξήσεις στους εργαζομένους της ΔΕΗ μέσω του επιδόματος “τροφείου”. Ξίδι για τις όποιες ενοχλήσεις;
Ο ΓΙΑΝΗΣ Βαρουφάκης απ’ τη μια μεριά, ο Κώστας Λαπαβίτσας απ’ την άλλη. Με σημαία το ευρώ ο πρώτος, με σημαία τη δραχμή ο δεύτερος. Χωρίς γραβάτα, ωστόσο και οι δύο, για την ώρα. Με ό,τι αυτό σημαίνει και δεν σημαίνει…
ΟΧΙ στην ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου Χανίων! Ναι στην εξολοκλήρου και χωρίς αντάλλαγμα παραχώρηση του στρατοπέδου Μαρκόπουλου στην τοπική κοινωνία! Οι κυβερνήσεις αλλάζουνε, τα αιτήματα των Χανιωτών, όπως και όλων των πολιτών, μένουν. Ζητούνται λύσεις!
ΟΙ ΕΡΕΥΝΕΣ για τον εντοπισμό του Βαγγέλη Γιακουμάκη συνεχίζονται. Ζητούμενο, ωστόσο και η… ρίψη φωτός στην πιθανολογούμενη εμπλοκή Κρητικού βουλευτή. Κάποιος είπε, κάτι είπε, κάτι μου είπαν… Σαν να μου φαίνεται ότι κάποιοι για διάφορους λόγους παίζουν με τον πόνο των συνανθρώπων τους…
«ΕΝΑΣ ανώνυμος ανθρωπάκος ήταν/ χωρίς προσωπικότητα,/ που σκοτώθηκε για να παραμερίσει/ μπροστά σε μια επώνυμη “Μερσεντές”/ με προσωπικότητα». Από το “Ψηφιδωτό” (δεύτερη σειρά) του Ιάσονα Ευαγγέλου.
ΟΝΕΙΡΟ ήταν κι όνειρο έμεινε η άνοδος του Α.Ο. Χανιά στην Α’ Εθνική ή έστω η συμμετοχή του στα πλέι οφ για την άνοδο εφέτος. Να εξασφαλιστεί η παραμονή στη Β’ κατηγορία όσο πιο γρήγορα γίνεται ο στόχος τώρα κι απού ζει μεταζώνεται. Τίποτα δεν είναι εξ ορισμού εύκολο, όπως δεν είναι εξ ορισμού και δύσκολο στο ποδόσφαιρο. Με την έννοια αυτή καθόλου παράξενο να δούμε την ομάδα μας να νικά σήμερα στη Ριζούπολη τον Απόλλωνα και να προκρίνεται στην επόμενη φάση του Κυπέλλου Ελλάδας, διασκεδάζοντας τις τελευταίες εντυπώσεις…
ΡΟΥΣΣΟ Γ. Μαγαράκη, μαθηματικό – συγγραφέα, Ηράκλειο: Η πραγματικότητα περνά κάθε φαντασία! Αυτό σκεφτόμουν με το που άρχισα να διαβάζω το αφιερωμένο σε κάθε αγωνιστή βιβλίο σας “Σαν μυθιστόρημα” που κυκλοφορήθηκε πρόσφατα. Σας ευχαριστώ από καρδιάς για την ιδιαίτερα θερμή αφιέρωση και σας συγχαίρω που επιμένετε στη συγγραφή. Δεν μπορεί παρά κάποτε να αξιωθώ να επισκεφθώ το χωριό σας, το Χουδέτσι, και να με ξεναγήσετε, εκτός των άλλων και στις “πατημασιές” του κεντρικού ήρωα, του Σταύρου…
ΚΑΠΟΤΕ έφεραν στον Αλέξανδρο ένα πολυτελέστατο κιβώτιο που είχε βρεθεί στις αποσκευές του Δαρείου. Μόλις ο βασιλιάς το είδε, ρωτούσε τους φίλους του τι πράγμα τους φαινόταν πιο πολύτιμο για να τοποθετηθεί μέσα σ’ αυτό. Πολλοί, λοιπόν, πρότειναν διάφορα. Εκείνος, όμως είπε ότι θα τοποθετήσει και θα φυλάξει μέσα σ’ αυτό την Ιλιάδα του Ομήρου. Από το βιβλίο “Η άλλη όψη της ιστορίας”, εκδ. “Σαββάλας”.
«Συλλογιζόμουν τι θα ’κανα/ χωρίς τα πενταδάκτυλα φύλλα/ που μαζί ταξιδεύαμε/ στους δώδεκα καιρούς και στους δεκάξι ανέμους/ χωρίς τους λείους κορμούς των πλατάνων/ που πάνω τους ζωγραφίζαμε καρδιές τοξευμένες/ τις μέρες,/ τις ώρες και τις αγαπημένες θεότητες./ Ώσπου ήρθε απρόσκλητο το φεγγάρι να μου διαλύσει τις/ υποψίες και να μου σφίξει το χέρι/ σαν φίλος μακρινός που ξαναβρήκα τον δρόμο μου».
Το ποίημα “Απρόσκλητος φίλος” του Νίκου Ψιλάκη.
ΧΑΙΡΕΤΩ ΣΑΣ ΚΙ ΑΓΑΠΩ ΣΑΣ!
(petaxta.blogspot.com)
Χανιώτικα νέα (05.03.2015)


Read more: http://www.haniotika-nea.gr/sta-petachta-257/#ixzz3TVqMQ1wy 
Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial 
Follow us: @HaniotikaNea on Twitter | haniotika.nea on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου