Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Πέμπτη 24 Μαΐου 2018

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ

ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ...



Με τα παιδιά της Ε1 τἀξης του 8ου Δημ. Σχ. Χανίων σήμερα το πρωί για δυο ώρες. Τι ευλογία κι αυτή, στον απόηχο της παρουσίασης της ποιητικής μου συλλογής "Όπως το ψωμί", στο Πνευματικό Κέντρο Χανίων στις 5 Μαίου.  Να μιλάμε για τις εντυπώσεις τους από την παρουσίαση, που ήταν εκεί με τους γονείς τους , με πρωτοβουλία του δασκάλου τους…  Να παρουσιάζουν με τον δικό τους αγαπητικό τρόπο τα ποιήματα μου... Να μου διαβάζουν τα δικά τους ποιήματα... Να ρωτούν, να ρωτούν, να ρωτούν... Να χτυπά το κουδούνι για διάλειμμα και να μην το ακούνε… Κατά το δάσκαλο, τον φίλο μου τον Βαγγέλη Παγωνίδη και οι μαθητές του!

Σας ευχαριστώ από τα βάθη της ψυχής μου, καλά μου Πεμπτάκια του Ογδόου! Για όλα! Για τον τρόπο που με υποδεχτήκατε με τη λύρα... Για την προσέγγιση στα ποιήματα μου... Για τις ερωτήσεις σας... Για την ευγένειά σας... Για την αισιοδοξία που μου χαρίσατε...  Και για τον πίνακα με το  πορτρέτο μου που φιλοτέχνησες , Νίκο Μυλωνάκη με τη μαμά σου, τη Χριστίνα Βακάκη,
μαθήτριά μου στο Δημ. Σχ. Στροβλών Σελίνου, τα πρώτα χρόνια της Υπηρεσίας μου, ευχαριστώ! ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου