Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Δευτέρα 28 Μαΐου 2018

ΕΝ ΝΙΠΠΩ


 Η ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΝΙΠΠΟΣ ΑΠΟΚΟΡΩΝΟΥ

Πανηγυρικά και με κάθε μεγαλοπρέπεια εορτάστηκε η ημέρα της ιδιαίτερης τιμής του παρακλήτου και Παναγίου Πνεύματος στον ομώνυμο Ιερό Ναό στο Νίππος Αποκορώνου.

Στην πανηγυρική και Αρχιερατική Θεία Λειτουργία προεξήρχε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας κ.κ. Δαμασκηνός ο οποίος στον πνευματοφόρο λόγο του μετέδωσε στο πλήθος του πιστού λαού τις εμπειρίες του Παναγίου Πνεύματος στη ζωή όλου του  κόσμου.

Κατά τη διάρκεια της Θείας Λειτουργίας ο Σεβασμιώτατος χειροθέτησε σε Αναγνώστη τον αγαπητό δάσκαλο και συγγραφέα κ. Ευάγγελο Κακατσάκη.

Ο κ. Κακατσάκης γεννήθηκε στο Νίππος Χανίων από γονείς αγρότες το 1948. Είναι απόφοιτος της Μαρασλείου Παιδαγωγικής Ακαδημίας, σπούδασε στην Πάντειο Σχολή (σημερινό Πάντειο Πανεπιστήμιο) και μετεκπαιδεύτηκε στις Επιστήμες της Αγωγής. Εργάστηκε για 36 χρόνια ως δάσκαλος. Έχει ασχοληθεί ενεργά,  με τον πολιτισμό και την παράδοση. Είναι συνεργάτης, απ’ τα μέσα της 10ετίας του 1970, της εφημερίδας “Χανιώτικα νέα”. Εκτός των άλλων δημοσιευμάτων του (ποιήματα, διηγήματα, επιφυλλίδες, χρονογραφήματα, άρθρα, μελέτες κ.λπ.) έχουν κυκλοφορήσει  σε βιβλία και ποιητικές του συλλογές.


https://www.facebook.com/kakatsakes/videos/vb.1118590750/10211592197976717/?type=2&theater&notif_t=feedback_reaction_generic&notif_id=1527590088736626

* Μη αναμενόμενη ευλογία (μου ανακοινώθηκε μάλιστα μόλις την παραμονή)  η χειροθεσία μου σε Αναγνώστη για την όποια προσφορά μου ως ιεροψάλτη στην Ενορία του χωριού μου, στο εκκλησάκι της καρδιάς μου, στο Άγιο Πνεύμα του Νίππους. Πολλές και θερμές  οι ευχαριστίες μου στον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Κυδωνίας και Αποκορώνου κ. Δαμασκηνό για την ξεχωριστή αυτή για μένα τιμή, όπως και για τα λόγια που είπε για το πρόσωπό μου. και βέβαια στον αγαπητό μου παπα - Μιχάλη Χριστουλάκη για την πρόταση. Αιωνία η μνήμη των γονέων μου Θεοκλέους και Δέσποινας, όπως και του μακαριστού παπα - Χρίστου Χριστουλάκη, που με ανέβασε 10 χρονών παιδάκι στο ψαλτήρι.. "Το επ εμοί ενόσω ζω και αναπνέω και σωφρονώ", για να χρησιμοποιήσω τη φράση του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη, δε θα πάψω να ψάλλω στις εκκλησίες του χωριού μου προς δόξαν Θεού... 



h

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου