Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Κυριακή 5 Ιουλίου 2020

ΠΟΙΗΣΗ




ΙΔΟΥ ΕΓΩ 
                                                               



Ιδού εγώ!

Ο πρώτος που χαστούκισε το χάος.

Ο πρώτος που λούστηκε γυμνός στο ηλιοφώς.

Ο πρώτος που μάδησε μαργαρίτες.

Ιδού εγώ!

Ο πρώτος ζωντανός∙

γυμνός, ανυπόδητος και πένης,

σε χώρα τυφλών, σακάτηδων γερόντων,

μόνος να πορεύομαι.



Ιδού εγώ!

Ο έσχατος βιαστής της πραγματικότητας.

Ο έσχατος ηδονοβλεψίας της ιδέας.

Ο έσχατος ναρκομανής της αλήθειας.

Ιδού εγώ!

Ο έσχατος νεκρός∙

ντυμένος, φορώντας κόκκινα υποδήματα, πλούσιος,

σε χώρα ανυπόμονων, γελαστών παρθένων.

μόνος να καθεύδω.



Ιδού εγώ!

Ως πρώτος και έσχατος άνθρωπος…

Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης
(ΚΑΖΟΒΑΡ, Γ'Έκδοση, Εκδ. "Πυξίδα της Πόλης",  Χανιά 2014)






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου