Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012

ΕΥΘΥΒΟΛΑ ΚΑΙ ΜΗ...



Στον "μάγκα" που "έχει" το κινητό μου

 Γράφει ο NΕΚΤΑΡΙΟΣ ΕΥ. KΑΚΑΤΣΑΚΗΣ
kak_nektar@yahoo.gr

Οπως, ίσως, θα έχεις ήδη διαπιστώσει αγαπητέ 'φίλε' (το φίλε το βάζω σε εισαγωγικά γιατί δεν σ? έχω δει ποτέ μου ούτε σε ξέρω) το κινητό τηλέφωνό μου που έχεις στα χέρια σου από χθες το απόγευμα δεν είναι και ιδιαίτερης αξίας! Χαλάλι σου! Επειδή όμως φαντάζομαι ότι έχεις και μια εξοικείωση, όπως οι περισσότεροι από εμάς με την απλή τεχνολογία, θα έχεις ήδη διαπιστώσει από τις πάρα πολλές φωτογραφίες και τα αρκετά βιντεάκια που ίσως θα έχεις παρακολουθήσει στη συσκευή, πως αυτό το κοριτσάκι που αποκλειστικά πρωταγωνιστεί είναι η μοναχοκόρη μου! Ολα αυτά τα στιγμιότυπα που πλέον δεν θα μπορώ να έχω στο αρχείο μου είναι στις περισσότερες των περιπτώσεων μοναδικές στιγμές που ήλπιζα να κρατήσω μέχρι το τέλος της ζωής μου και αργότερα να έχει και η τριών ετών, σήμερα, κόρη μου! Αν έχεις κι εσύ παιδί ή ανιψάκι ή... ελπίζω να καταλαβαίνεις!
Οταν σου τηλεφωνήσαμε στο τηλέφωνό μου και μας μίλησες σε σπαστά ελληνικά, μας είπες πως είσαι από την Αλβανία και ότι έχεις έρθει λίγους μήνες στην Ελλάδα!
Μας έδωσες και ραντεβού στην πλατεία Αγοράς να έρθουμε να σε βρούμε αλλά δεν ήσουν εκεί!
Οταν σε ξαναπήραμε (σου ?πα και το όνομα του κατόχου του κινητού, ελπίζω να το συγκράτησες), μας απάντησες σε άπταιστα ελληνικά! Με προφορά... χανιώτικη μας είπες πως κάνουμε λάθος στον αριθμό! Αυτή η... διττή προσωπικότητά σου δεν με μπέρδεψε καθόλου.
Η 'μαγκιά' και η πονηριά, αλλά και πολλά άλλα 'ωραία' είναι χαρακτηριστικά του ανθρώπου απ? όποιο μέρος του κόσμου κι αν προέρχεται!
Αλβανός ή Ελληνας λοιπόν δεν έχει καμία σημασία, τουλάχιστον για μένα! Σημασία έχει ότι τα στενοσόκακα της Σπλάντζιας και της παλιάς πόλης που τριγυρνάς κάνοντας μαζί με το παρεάκι σου τη μπάζα σου, ξέρουν ήδη πως έχεις στα χέρια σου ένα αντικείμενο των 100 - 120 ευρώ! Ενα αντικείμενο που έχει μια διαφορετική - συναισθηματική αξία, για τον κάτοχό του, δηλαδή εμένα που 'η αποτύπωση των αναμνήσεων της κόρης μου' είναι θησαυρός ανεκτίμητος! Νομίζω ότι καταλαβαινόμαστε!
Και κάτι ακόμη: Επειδή είμαι σίγουρος πως οι δικοί σου θα στο 'σφυρίξουν', ελπίζω να μου επιστρέψεις τουλάχιστον τις φωτογραφίες, τρόποι υπάρχουν πολλοί!
Στο είπα και παραπάνω, το κινητό χαλάλι σου!
Αν πάλι δεν γουστάρεις να τις επιστρέψεις... και πάλι χαλάλι σου!

Χανιώτικα νέα (19.07.2012)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου